Foto: JJ Media
Siden Padborg er tiden blev
brugt på værkstedet, hvor gearkassen har været af bilen, og
er blevet repareret, så den er kampdygtig igen.
Bakkerne på Ring Djursland
er noget som Dennis elsker at køre på. Den korte bane, med
omgangstider på under et minut, kræver både mod og
koncentration, når man skal køre igennem flere blinde sving,
hvor man ikke kan se hvor banen går hen. Dermed er erfaring et
kæmpe plus at have med i bagagen, selvom det er ved at være
mange år siden, at han senest har været på banen.
Det er også nyt at køre på
banen med en turbomotor. I både Citroen Saxo Cup, Renault Clio
Cup, og Yokohama 1600 Challenge blev der kørt med sugemotorer,
og selvom der ikke er nær den turbotøven, som der var på
ældre biler, er der alligevel kæmpe forskel på om bilen
trækker maksimalt, eller om omdrejningerne er lidt for lave.
Heldigvis er der 20 minutter
træning lørdag formiddag, så han kan få sporet sig ind på,
hvad der passer bedst til banen, inden der skal køres
tidtagning senere på formiddagen.